Kopi Tongkat Ali

Kepada semua,
Jika pasangan anda selalu minum kopi tongkat ali,
bacalah criter rekaan semata2 di bawah ini semoga akan jadi
teladan.
Harap maklum.
**************************************************


Pada suatu pagi, seorang isteri dengan lembut telah
bertanya kepada suaminya, "Abang nak makan apa pagi,
ni? Saya buatkan nasi lemak..nak? Atau abang nak nasi
goreng ke atau roti canai ke? Atau saya buatkan roti
telur nak?"

Suami jawab, "Tak payahlah. Abang tak ada selera
langsung nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal".

Sampai ke tengahari, isterinya pun bertanya lagi,
"Abang nak makan apa tengahari ni? Saya masakkan abang
kari daging...nak? Atau abang nak makan ikan ke atau
ayam ke? Saya boleh masakkan sambal atau sup atau sweet
& sour".

Suami jawab, "Tak payahlah. Abang masih tak ada selera
nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal!"

Sampai ke malam, isterinya pun bertanya lagi, "Abang
nak makan apa malam ni? Saya masakkan abang ayam goreng
...nak? Atau abang nak makan fish & chips ke atau
burger ke? Atau abang nak hotdog?"

Suami menjawab, "Tak payahlah! Abang masih tak ada
selera nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal!!!"

Lalu isterinya pun berkata, "Kalau begitu, boleh tak
abang tolong bangun dari atas saya sekejap!!!
Kalau abang tak nak makan, saya nak pergi makan pasal saya
dah lapar sangat ni!

Asyik naaakk enjooot aje!!! Rimaslah!!

Comments

Popular posts from this blog

Masa kecik2 dulu..